۱۴۰۱/۰۱/۱۰

مشهد؛ پاشیدن اسپری فلفل به صورت زنان و دختران علاقه‌مند به ورود به ورزشگاه+ویدئو

پس از اینکه بانوان را برای حضور در استادیوم جهت تماشای بازی تیم ملی راه ندادند، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به صورت بانوانی که می‌خواستند به ورزشگاه بروند، اسپری فلفل می‌پاشند.

اصلاحات نیوز؛ پس از اینکه بانوان را برای حضور در استادیوم جهت تماشای بازی تیم ملی راه ندادند، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به صورت بانوانی که می‌خواستند به ورزشگاه بروند، اسپری فلفل می‌پاشند.این اقدام با واکنش‌های زیادی رو‌به‌رو شده و حتی پای مجلس نیز به میان آمده، در ادامه نظرات برخی سیاسیون و مجلسی‌ها را می‌خوانیم:

عباس عبدی، فعال سیاسی در واکنش به این اقدام و طعنه به اعتماد میان مردم و حاکمیت گفته:

مهم‌تر از راه ندادن خانم‌ها به ورزشگاه، این دودوزه بازی است که نه جرات دارند بگویند راه نمی‌دهیم و نه شهامت دارند به تعهدات خود عمل کنند

حسام الدین آشنا، مشاور دولت دوازدهم در کنایه به ابراهیم رئیسی نوشته: کاش دیروز یکی هم یه سر می‌رفت  ‎بازدید‌سرزده از  پشت در ورزش‌گاه

علی مطهری نماینده پیشین مجلس نوشت: ماجرای راه ندادن زنان به ورزشگاه مایه سرشکستگی است، رفتار طالبان را تقلید می کنیم.

مجتبی توانگر، نماینده مجلس یازدهم نیز در توییتر خود نوشت: «دختران برای تماشای فوتبال بلیت خریدند ولی سهم‌شان گاز فلفل شد! این اقدامات جز هزینه‌تراشی در داخل و خارج نتیجه دیگری ندارد. در اولین فرصت سوال از وزیر ورزش را ثبت می‌کنم. باید پاسخگوی این حادثه باشد. اگر نمی‌توانید در مدار قانون وظیفه‌تان را انجام دهید بهتر است بروید!»

همچنین جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس نیز در توییتی نوشت: «ضمن ارادتی که به آقایان وحیدی و سجادی وزرای محترم کشور و ورزش دارم، روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین، در مورد اتفاقات تلخ ورزشگاه مشهد سوال خود را مطرح خواهم کرد. باید یکبار برای همیشه بساط این رفتارهای ناپسند که باعث از بین رفتن اعتماد و ایجاد دستاویز برای ضد انقلاب می‌شود، جمع شود.»

کاربر ایزدگشب در توییتر گفته: ماجرای پاشیدن اسپری فلفل به صورت دختران این سرزمین که قصدشان تماشای بازی تیم ملی کشورشان بود باید توسط وزیر کشور و ورزش بررسی شود و پشت پرده این حوادث برای مردم روشن شود تا از تکرار آن جلوگیری شود!

دودمان گفته: پاشیدن اسپری فلفل به صورت دختران و بانوان در بازی تیم ملی !! اینا اومده بودن بقول خودشون دین و آخرت مردمشون رو درست کنن حالا دین و ایمون و دنیا و آخرت و شرف و غیرت مردمشون رو یه جا دارن به باد میدن! حسین گفتن و دل باختن به خوی یزید بدا به غیرت ما کوفیان عصر جدید…

حسین ماهینی گفته: بلیت می‌فروشید بعد راه‌شون نمیدین استادیوم؟! خوبید؟ مساعدید؟

شما مخاطبان عزیز اصلاحات نیوز هم نظر خود را با ما در میان بگذارید.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید