۱۴۰۰/۱۱/۰۲

مسیح مهاجری: برای روابط با روسیه و چین هم باید راستی آزمایی کنیم/ آیا روسیه حاضر است به ما موشک اس۴٠٠ بفروشد و ما را دنبال نخودسیاه نفرستد؟

به گزارش اصلاحات نیوز؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یکی از راه‌های بسیار مفید برای ادامه تعامل با کشورها و ارتقاء روابط در صورت مثبت بودن وعده‌های آنهاست. همانطور که آمریکا را به راستی‌آزمائی در مورد لغو تحریم‌ها ملزم می‌دانیم، باید برای ارتقاء روابط با روسیه و چین نیز متوسل به راستی‌آزمائی شویم.  اگر این قاعده

به گزارش اصلاحات نیوز؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

یکی از راه‌های بسیار مفید برای ادامه تعامل با کشورها و ارتقاء روابط در صورت مثبت بودن وعده‌های آنهاست. همانطور که آمریکا را به راستی‌آزمائی در مورد لغو تحریم‌ها ملزم می‌دانیم، باید برای ارتقاء روابط با روسیه و چین نیز متوسل به راستی‌آزمائی شویم. 

اگر این قاعده را به گذشته تعمیم دهیم، هم روسیه و هم چین نمره منفی دارند، زیرا هیچکدام از سوداگری در ماجرای تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران کوتاه نیامدند.

اگر روس‌ها در زمینه تسلیحات، با ما مثل آنچه در زمینه اس٣٠٠ و سوخت نیروگاه بوشهر کردند رفتار نکنند و بدون آنکه مسئولین ما را به دنبال نخود سیاه بفرستند، تسلیحات مورد نیاز ما ازجمله اس۴٠٠ را تحویل ایران بدهند و در صورت استمرار تحریم‌های ضدایرانی آمریکا، موارد تحریمی را نادیده گرفته و به صورت عادی با دولت و بازرگانان و شرکت‌های ایرانی تعامل نمایند، می‌توانیم روسیه را قابل اعتماد بدانیم.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید