۱۴۰۱/۰۲/۲۴

مخبر: یارانه داده شده به مردم، بیشتر از هزینه خانوار است

معاون اول رئیس جمهور گفت: یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه خانوار است و البته دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.

اصلاحات نیوز؛ محمد مخبر در این بازدید که با همراهی استاندار تهران انجام شد، ضمن گفت و گوی صمیمانه با مردم و کسبه این بازار به طور مستقیم از چگونگی تغییر قیمت ها و فراوانی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بویژه لبنیات، روغن ، مرغ و تخم مرغ پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه مطلع شد.

معاون اول رییس جمهور در این بازدید میدانی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، پس از شنیدن مشکلات و درد و دل های مردم و اصناف مختلف با اطمینان بخشی  نسبت به توزیع و فراوانی کالاها در سطح کشور، دستورات لازم را برای حل مشکلات و درخواست های آنان صادر کرد.

یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه خانوار است.

مخبر در حاشیه این بازدید در گفت و گویی با خبرنگاران با اشاره به اثرات اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بر زندگی مردم تاکید کرد: یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه خانوار است و البته دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.

وی درخصوص وضعیت توزیع و فراوانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: برای تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و البته تغییر قیمت ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالاهای بوجود آید اما ظرف روزهای آینده به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: در حال حاضر در توزیع مرغ مشکلی نداریم و روغن نیز در سطح کشور در حال توزیع است و کالاهای مورد نیاز مردم با فوریت در دسترس ایشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

صیامی: خانوارها با یارانه جدید، پول اضافه می‌آورند!

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید