۱۴۰۱/۰۵/۰۸

ماجرای بازداشت زن و شوهر بی آبرو در داراب

زن و شوهر بی آبرو با 112 شاکی در داراب بازداشت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره در داراب خبر داد و گفت: متهم به همراه همسرش تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار “یوسف ملک زاده” بیان کرد: تعدادی شاکی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا داراب مراجعه و مدعی شدند شخصی به همراه همسرش در سال 95 با احداث صندوق قرض الحسنه و به بهانه پرداخت وام های کم بهره مبالغ زیادی از آنها دریافت و سپس متواری شده اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهمان پس از کلاهبرداری از 112 نفر شهروند از داراب متواری و در شهرستان مشهد خود را از دید پلیس مخفی کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو کلاهبردار که زن و شوهر بودند را در یکی از محلات در مخفیگاهشان دستگیر و به داراب انتقال دهند.

سردار “ملک زاده” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری از 112 نفر شهروند اقرار کردند، گفت: این زن و شوهر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید