۱۴۰۱/۰۷/۲۲

زن جوان، معشوقه همسرش را وسط اداره به باد کتک گرفت!+فیلم

زن جوان با حضور در محل کار معشوقه همسرش به شکل فیزیکی به وی حمله ور شد.

فضای مجازی مملو از ویدئو های داغی است که اتفاقات عجیب و چالش برانگیز را به تصویر می کشد. در میان این ویدئو های داغ شده ویدئویی مورد توجه کاربران قرار گرفته که حمله فیزیکی یک زن به معشوقه همسرش را نشان می دهد. این زن خشمگین پس از پی بردن به رابطه پنهانی شوهرش با این زن، به محل کار وی رفت و به صورت فیزیکی او را مورد حمله قرار داد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود در حالی که معشوقه جوان روی صندلی نشسته این زن وارد دفتر کار او شده و با مشت و لگد وی را به باد کتک می گیرد. در این ویدئو صدای فریاد های این زن شنیده می شود که دائما با عبارت «لعنت به تو» رقیب عشقی خود را خطاب قرار می دهد. او پس از آن چند ضربه به این زن وارد کرده و وی را نقش بر زمین می کند و از دفتر کارش خارج می شود. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر توجه میلیون ها بیننده را به خود جلب کرد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «همسر عصبانی به محل کار معشوقه شوهرش رفت و او را به باد کتک گرفت.» 

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من امیدوارم این زن همین مقدار انرژی را در مواجهه با شوهر خیانت کارش نیز داشته باشد.» کاربر دیگر نوشت: «این همه خشم باید بر سر شوهرش خالی شود. زن ها معمولا همجنس های خود را مقصر اصلی داستان قلمداد می کنند.» 

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید