۱۴۰۱/۰۵/۲۵

روش اسان برای جلوگیری از پیری مغز

بسیاری افراد در طول روز دچار اضطراب و استرس می‌شوند که این استرس به سلامتی آن‌ها آسیب می‌رساند؛ محققان معتقد هستند اگر دچار اضطراب یا افسردگی هستید صبح‌ها چای زعفران بنوشید، چرا که این چای شادی آور، ضد آلزایمر است.

بسیاری افراد در طول روز دچار اضطراب و استرس می‌شوند که این استرس به سلامتی آن‌ها آسیب می‌رساند؛ محققان معتقد هستند اگر دچار اضطراب یا افسردگی هستید صبح‌ها چای زعفران بنوشید، چرا که این چای شادی آور، ضد آلزایمر است و از سرطان پیشگیری می‌کند، همچنین تسکین دردهای شکمی، ضد اضطراب و افسردگی است و از فشار خون بالا پیگشیری می‌کند اما توجه کنید چای نباید آن را مداوم نوشید، زیرا موجب استسقاء، خشکی پوست ،گرفتگی عضلات، بیماری‌های کبدی، خشکی روده و معده می‌شود.

جلوگیری از پیری مغز
توت فرنگی به‌دلیل دارا بودن فیتو کمیکال، اثرات مثبت بسیاری بر روی مغز دارد و می‌تواند اثرات نامطلوب پیری مغز را کاهش دهد؛ دم کرده برگ توت فرنگی برای اسهال مفید است همچنین برای درمان ناراحتی مجاری ادرار از دم کرده برگ توت فرنگی با کمی دارچین استفاده کنید.

خوب است بدانید برگ توت فرنگی به همراه دارچین و کمی وانیل یک چای فرح‌آور است؛ جوشانده 20 تا 30 گرم برگ توت فرنگی در یک لیتر آب برای سنگ کلیه مفید است همچنین از جوشانده 20 گرم برگ توت فرنگی در یک لیتر آب می‌توان جهت رفع اسهال خونی استفاده کرد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید