۱۴۰۱/۰۵/۳۱

خودکشی عجیب دختر متاهل ۱۶ ساله مشهدی

حلق آویز شدن دختر متاهل ۱۶ ساله دختر ۱۶ ساله خرمشهری به دلیل نامعلومی اقدام به حلق آویزی خود کرد وبه زندگیش پایان داد. مشاوره رایگان برای دریافت درآمد ثابت ماهیانه از صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت نام! حلق آویز شدن دختر متاهل ۱۶ ساله به گزارش منیبان؛ در پی خودکشی دختر ۱۶ساله خرمشهری در ۷آبان ماه سال گذشته یک منبع آگاه از خرمشهر گفت: این دختر نوجوان که متأهل بود به دلیل نامعلومی با طناب دار اقدام به خودکشی کرده است. این منبع آگاه گفت: علت خودکشی این دختر، ۱۶ساله هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما در معاینات پزشکی قانونی خودکشی به طور ۱۰۰درصد تایید شده است. بیشتر بخوانید: دختر متاهل ۱۶ ساله خود را حلق آویز کرد! حلق آویز شدن دختر 13 ساله سنندجی+جزئیات خانم کارمند بعد لو رفتن عکس برهنه‌اش توسط همکاران،خودکشی کرد! خودکشی یک زندانی زن در زندان ارومیه صحت دارد؟ گفتنی است ازاول شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین خودکشی درشهرهای آبادان وخرمشهر توسط جوانان ونوجوانان رخ داده است صندوق با درآمد ثابت؛ سود بیشتر از سود سپرده بانکی گفتنی است سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

در پی خودکشی دختر ۱۶ساله خرمشهری در ۷آبان ماه سال گذشته یک منبع آگاه از خرمشهر گفت: این دختر نوجوان که متأهل بود به دلیل نامعلومی با طناب دار اقدام به خودکشی کرده است.

این منبع آگاه گفت: علت خودکشی این دختر، ۱۶ساله هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما در معاینات پزشکی قانونی خودکشی به طور ۱۰۰درصد تایید شده است.

گفتنی است ازاول شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین خودکشی درشهرهای آبادان وخرمشهر توسط جوانان ونوجوانان رخ داده است

گفتنی است سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید