۱۴۰۱/۰۹/۰۵

تلویزیون وان‌پلاس Y1S Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اخیراً رندرهای مربوط به تلویزیون ۵۵ اینچی OnePlus Y1S Pro طراحی آن را به نمایش گذاشته است.

پیش از این گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد وان‌پلاس نسخه ۵۵ اینچی تلویزیون OnePlus TV Y1S Pro را در هند عرضه خواهد کرد، انتظار می‌رود این محصول در هفته‌های آینده در هند رونمایی شود. اخیراً نیز رندرهایی از این تلویزیون منتشر شده است که طراحی آن را به نمایش گذاشته است.

با توجه به رندرهای منتشر شده، تلویزیون جدید ۵۵ اینچی وان‌پلاس شبیه نسخه‌های ۴۳ و ۵۰ اینچی آن است. کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند دارای دکمه‌های میانبر اختصاصی برای isney+ Hotstar، Prime Video، Netflix و Google Assistant است. علاوه بر این به یک دکمه تنظیم صدا، دکمه هوم و کلید برگشت مجهز شده است.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون وان‌پلاس Y1S Pro دارای وضوح HDR10+، MEMC و 4K Ultra HD خواهد بود. همچنین محصول ذکر شده دارای بلندگوهای ۲۴ واتی و سیستم‌عامل Android TV خواهد بود. دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI 2.1، یک درگاه RJ45 و یک درگاه ورودی RF نیز در این تلویزیون تعبیه شده است.

انتظار می‌رود که تلویزیون ۵۵ اینچی OnePlus Y1S Pro به پردازنده MediaTek MT9216 مجهز شود و با دو گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه باشد. احتمالاً این محصول دارای سیستم‌عامل اندروید 10 TV OS، بلوتوث ۵.۰ و وای‌فای دوبانده خواهد بود.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید