۱۴۰۱/۰۵/۱۳

تصویری عجیب از عروسی زوج بی خانمان در خیابان

تصویر جالب و دیدنی از قبل و بعد عروس و داماد بی خانمان که پس از ۲۴ سال زندگی توانستند جشن عروسی داشته باشند را تماشا کنید.

یک زوج ۵۰ و ۵۵ ساله با وجود گذشت بیش از دو دهه از زندگی مشترک، به دلیل فقر هنوز نتوانسته بودند یک عروسی داشته باشند تا اینکه یک آرایشگر از ماجرا مطلع می شود. به گزارش نیک صالحی در زیر جزئیات بیشتر از عروسی خیریه این زوج و تصاویر دیدنی از قبل و بعد عروس و داماد بی خانمان را خواهید دید.

روزالین فرر و رامل باسکو زوج فیلیپینی هستند که در حال حاضر در دهه ۵۰ سالگی خود به سر می برند. آنها بیش از ۲۴ سال است که زندگی مشترک دارند ولی متاسفانه زندگی سختی را در خیابان های شهر پامپانگا – فیلیپین می گذرانند.

آنها شش فرزند دارند و در طی چند سال گذشته در یک سرپناه محقر که بخشی از یک زمین بایر است، زندگی می کنند. بنابراین با درنظر گرفتن این نوع شرایط زندگی، داشتن یک عروسی به سادگی چیزی است که این زوج نه تنها از عهده آن برنمی آیند، بلکه حتی نمی توانستند آن را در هیچ زمانی در اولویت قرار دهند چرا که به زحمت فقط برای غذایشان پول در می آورند.

آنها معمولا با جمع آوری ضایعات پلاستیکی و فروش آن به عنوان جنس اوراق، پول درمی آورند ولی این پول فقط خرج غذای همان روز آنها می شود. ولی اخیرا به گزارش نیک صالحی این زوج توجه مردی به نام ریچارد استراندز را به خود جلب کردند که یک سالن آرایش مو در نزدیکی محل زندگی روزالین و رامل دارد.

او پس از شنیدن داستان زندگی این زوج و متوجه شدن این واقعیت که آنها با گذشت ۲۰ سال از زندگی مشترکشان هنوز نتوانستند مراسم عروسی داشته باشند، با خود عهد کرد که کاری برای آنها انجام دهد. او بدون اتلاف وقت برای کمک بیشتر، دوستانش را نیز در جریان گذاشت.

وی از دوستانش در خواست کرد که آیا می توانند به او در برپا کردن یک جشن عروسی و عکاسی غیرمنتظره برای این زوج، کمک کنند. این زن و شوهر بی خانمان نیز پس از فهمیدن ماجرای این عروسی غافلگیرکننده، بسیار خوشحال شدند.

تدارک دیدن عروسی و عکاسی برای آنها چندان طول نکشید و به گزارش نیک صالحی آنها درست یک روز قبل از روز ولنتاین، با سر و وضع کاملا متفاوت و چشمگیر در عروسی خیریه خود حاضر شدند.

روزالین ۵۰ ساله در مورد این عروسی گفت: “من زمانی که دختر کوچکی بودم، آرزوی یک عروسی سفید داشتم ولی دیگر مدت ها بود که آن را از خاطر برده بودم. ما هرگز پول کافی نداشتیم و هر روز فقط روی به دست آوردن پول غذا تمرکز می کردیم. حالا احساس خوشبختی می کنم که این اتفاق افتاد، بسیار متشکرم.”

ریچارد آرایشگری که این مراسم را برای آنها گرفت، اولین بار این دو نفر را در حین جمع کردن بطری های پلاستیکی در نزدیکی سالن آرایشی خود دیده بود و در این مورد گفت: “من فهمیدم این زوج بیش از دو دهه با هم زندگی می کنند ولی هنوز از عهده خرج یک عروسی کوچک برنیامدند.”

“تحت تاثیر داستان عاشقانه آنها قرار گرفتم و با دوستانم که در کار برگزاری مراسم عروسی هستند تماس گرفتم و فکر کردم با یک عروسی خیریه آنها را غافلگیرکنم. عشق واقعی چیزی است که ارزش جشن گرفتن دارد. بسیار خاص است و مهم نیست ثروتمند باشید یا فقیر.”

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید