۱۴۰۱/۰۴/۲۹

بلایی که سر معلم فردوسی مرتکب آزار جنسی آمد

در مورد خبر آزار جنسی دانش‌آموزان دبستانی توسط معلم مرد ۵۵ ساله فردوسی، با نهایت تاسف زمانی که خبر را شنیدیم از طریق هیات تخلفات آموزش و پرورش و دادگستری شهرستان پیگیری کردیم و همان زمان فرد خاطی بازداشت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حکم انفکاک از خدمت معلم خاطی در فردوس که مرتکب آزار جنسی دانش آموزان شده بود، توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی صادر شده و منتظر حکم قطعی دادگاه هستیم.

سید علیرضا موسوی نژاداظهار کرد: در مورد خبر آزار جنسی دانش‌آموزان دبستانی توسط معلم مرد ۵۵ ساله فردوسی، با نهایت تاسف زمانی که خبر را شنیدیم از طریق هیات تخلفات آموزش و پرورش و دادگستری شهرستان پیگیری کردیم و همان زمان فرد خاطی بازداشت شد.

وی با بیان اینکه این امر اردیبهشت ماه اتفاق افتاد، افزود: برخورد با چنین تخلفاتی برای ما بسیار مهم است و بحث انفکاک خدمت وی از سوی آموزش و پرورش انجام شد تا حکم قطعی اعلام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این اتفاق توسط معلمی با نام (م . د) دارای ۲۸ سال سابقه کار در محل پارکینگ منزل مسکونی خود حادث شده است، اظهار کرد: ما همیشه تاکید داریم این گونه کلاس‌های خصوصی هیچ گاه مورد تایید آموزش و پرورش نبوده ولی متاسفانه این کلاس خصوصی بدون رضایت ما و با رضایت و هماهنگی اولیای هفت نفر از دانش آموزان برگزار شده است

موسوی نژاد یادآور شد: در مورد کلاس‌های خصوصی که در فضاهای غیر آموزشی برگزار می‌شود ما امکان و ابزار نظارتی نداریم و همواره از اولیا می‌خواهیم هوشیاری خود را حفظ کنند تا شاهد این گونه موارد نباشیم.

شب گذشته خبری مبنی بر آزار جنسی ۱۸ دانش آموز دختر توسط معلمی در فردوس منتشر شد که بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها داشت.

بر اساس اطلاعیه دادگستری استان خراسان جنوبی پرونده مربوطه در دادگاه کیفری۲ رسیدگی شده و حداکثر مجازات تعیین شده در قانون پنج سال حبس و دوسال منع اقامت در فردوس برای متهم پرونده اعمال گردیده است. متهم پرونده هم اکنون در زندان بسر می‌برد و رسیدگی قضایی در جریان است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید