ارز دیجیتال ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

بازار رمزارز پس از مرج اتریوم به چه سمتی می‌رود؟

قیمت بیت‌کوین ممکن است به زیر حمایت ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کند. اتریوم پس از مرج بیش از ۱۰ درصد کاهش داشته و زیر ۱۵۰۰ دلار معامله می‌شود، این شرایط اتریوم می‌تواند نزول بیت‌کوین را افزایش دهد.

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از Cryptonews، قیمت بیت‌کوین زیر محدوده مقاومت ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلاری باقی‌ماند و در حال حاضر در منطقه حمایت ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار معامله می‌شود. سقوط نزولی بیت‌کوین به زیر ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار در این شرایط بازار رمزارز محتمل است.

به طور مشابه، اتریوم کاهش شدیدی را تجربه کرد و زیر سطح حمایت ۱۵۰۰ دلار معامله می‌شود. ریپل نیز به سمت حمایت ۰٫۳۲ دلار کاهش می‌یابد. کاردانو می‌تواند منطقه پشتیبانی ۰٫۴۵ دلاری را دوباره بررسی کند. در مقابل رمزارزهای ATOM  و GLM بیش از ۱۰٪ افزایش یافته اند و LUNC کمی در حال افزایش و بهبود است.

روند بیت‌کوین

پس از چندین تلاش ناموفق، قیمت بیت‌کوین به زیر منطقه حمایت ۲۰هزار دلار رسید. بیت‌کوین حتی زیر سطح ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته رفت. اکنون در بالای منطقه حمایتی ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلاری تثبیت شده است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۹ هزار و ۳۵۰ دلاری است که قیمت زیر آن می‌تواند منطقه حمایت ۱۸ هزار و ۸۰۰ دلاری را آزمایش کند.

در جهت صعودی، قیمت با مقاومت نزدیک به ۱۹ هزار و ۸۸۰ دلار روبه‌روست. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۰ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند شروع به افزایش مناسبی کند.

روند اتریوم

قیمت اتریوم برای عبور از سطوح مقاومتی ۱۶۵۰ دلاری و ۱۶۵۵ دلاری تلاش کرد. در نتیجه، پس از تکمیل مرج، یک واکنش نزولی شدید در قیمت وجود داشت. اتریوم به شدت زیر سطح ۱۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش یافت. حتی سطح ۱۵۰۰ دلار را نیز شکست و به دنبال آن پشتیبانی ۱۴۶۰ دلاری را آزمایش کرد. پشتیبانی اصلی بعدی در  ۱۴۲۰ دلار قرار دارد که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۳۵۰ دلار برسد.

در جهت صعودی، مقاومت فوری قیمت نزدیک به سطح ۱۵۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی بعدی نیز اکنون نزدیک به سطح ۱۵۶۰ دلار در حال شکل گیری است.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو (ADA) نتوانست منطقه مقاومت ۰٫۴۸ دلاری را از میان بردارد و در حال حاضر ۰٫۴۶۵ دلار معامله می‌شود. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت حمایت ۰٫۴۵ دلار سوق دهد.

بایننس‌کوین در نزدیکی منطقه حمایتی ۲۷۲ دلاری تثبیت می‌شود. اگر یک شکست نزولی وجود داشته باشد، ممکن است قیمت به سمت حمایت ۲۶۵ دلار کاهش یابد. پشتیبانی اصلی بعدی در ۲۵۰ دلار قرار دارد.

سولانا (SOL) دوباره به سمت حمایت ۳۲٫۲۰ دلار حرکت می‌کند. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، قیمت می‌تواند سطح ۳۰٫۵۰ دلار را آزمایش کند. در مقابل افزایش قیمت، مقاومت ۳۴٫۵۰ دلار را همچنان قرار دارد.

دوج‌کوین زیر سطح حمایت کلیدی ۰٫۰۶۰ دلار معامله می‌شود. پشتیبانی اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰٫۰۵۸۰ دلار قرار دارد، که ممکن است قیمت کمتر از این سطح ۰٫۰۵۶۵ دلار را در روزهای آینده آزمایش کند.

قیمت ریپل به سمت منطقه پشتیبانی ۰٫۳۲ دلار کاهش یافت. اگر گاوها نتوانند از منطقه حمایتی ۰٫۳۲ دلار محافظت کنند، خطر حرکت به سمت سطح ۰٫۳۰۵ دلار یا حتی ۰٫۳۰ دلار وجود دارد.

چند آلتکوین بازار از جمله  ATOM، GLM، LUNC، CHZ، KNC، QNT، LINK، NEO، USDN، GMT و LDO  در منطقه سبز قرار دارند. از این میان، ATOM  بیش از ۱۲ درصد رشد کرد و سطح ۱۵٫۱۰ دلار را از میان برداشته است.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین در تلاش است تا بالاتر از حمایت کلیدی ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار باقی بماند. اگر بیت‌کوین نتواند بالای ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار تثبیت شود، به زودی تواند سطح ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار را آزمایش خواهد کرد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید