۱۴۰۱/۰۵/۱۹

این ۵ متجاوز شهر کرج را به وحشت انداختند + عکس بدون پوشش

اعضای باند سارقان زورگیر را شناسایی کنید.

؛ رییس پلیس آگاهی استان با اعلام خبر دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان زورگیر گفت: چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد زورگیری و آزار و اذیت قرار گرفته و اموالشان مورد سرقت واقع شده، جهت طرح شکایت می‌توانند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

سرهنگ “محمد نادربیگی” در تشریح این خبر گفت: چندی پیش در پی گزارش مردمی مبنی بر رها شدن یک جوان ۲۱ ساله دست و پا و دهان بسته در یکی از مناطق این استان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند و این جوان را که با مشکل شدید اکسیژن خون مواجه شده بود به بیمارستان انتقال دادند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سطح اکسیژن این فرد پایین آمده بود یک هفته درکما بود و سپس جان خود را ازدست داد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بلافاصله یک تیم ویژه برای شناسایی عوامل این حادثه تعیین و طی تحقیقات ویژه از طوی کارآگاهان مشخص شد که یک تیم پنج نفره پس از سوار کردن افراد بین ۱۵ تا ۲۱ ساله، آنان را به بیابان‌های اطراف شهر کشانده و ضمن سرقت اموال طعمه‌ها بعضا چند مورد آزار و اذیت انجام دادند.

سرهنگ نادربیگی گفت: با تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس در یک اقدام ضربتی هر ۵ متهم این پرونده دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه ۲ ناحیه ۱ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج دستور انتشار تصاویر بدون پوشش متهمین را در رسانه‌های جمعی داده است که چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد تعرض و زورگیری قرار گرفته اند جهت طرح شکایت به پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید