۱۴۰۱/۰۳/۱۷

اعتراف دختر زنجانی ؛ من قاتل پدرم هستم

دو سال قبل پدرم را به قتل رساندم و جسد سوخته او را در بیابان های اطراف شهر زنجان دفن کردم.» این ادعای دختری جوان است که می‌گوید به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفته اسرار قتل پدرش را فاش کند.

روزشنبه چهاردهم خرداد ماه دختری جوان به اداره پلیس تهران رفت و مدعی شد که دو سال قبل پدرش را در شهر زنجان به قتل رسانده است. وی در توضیح ماجرا گفت:من ساکن شهر زنجان هستم و تا دوران جوانی در آنجا به همراه پدر و مادرم زندگی می کردم. پدرم اما معتاد به مواد مخدر بود و مادرم همیشه به خاطر این موضوع عذاب می کشید و رنج می برد. مادرم خیلی هوای مرا داشت و حمایتم می کرد تا اینکه چند سال قبل فوت شد و از آن پس زندگی من نابود شد و تا امروز، روزها وشب های سختی را سپری کردم.

وی ادامه داد: به دلیل اعتیاد پدرم، افراد خلافکار بسیاری به خانه ما رفت و آمد می کردند که نیت شومی داشتند. پدرم نه تنها از من حمایت نمی کرد بلکه با اجبار مرا پای بساط نشاند و معتادم کرد و آنجا بود که جای خالی مادرم را هر لحظه بیشتر از قبل احساس می کردم و کینه عجیبی نسبت به پدرم به دلم نشست. روز به روز تنفرم نسبت به او بیشتر می شد تا اینکه تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. وی گفت: حدود دو سال قبل بود که وقتی درخانه با پدرم تنها بودم با ضربه جسم سخت به سرش و ضربات چاقو او را به قتل رساندم. بعد جسدش را لای پتو پیچیدم و با ماشین به بیابان های اطراف زنجان بردم و جسد را به آتش کشیده و همانجا رها کردم. بعد هم به همه بستگانم گفتم پدرم به همراه دوستانش به سفر رفته و ناپدید شده است. پس از قتل به کمپ رفتم و اعتیادم را ترک کردم. سپس برای ادامه زندگی به تهران آمدم اما در این مدت عذاب وجدان داشتم و مدام کابوس جنایت می دیدم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به این کابوس ها و عذاب وجدانم پایان بدهم و خودم را معرفی کنم.

پس از ادعای هولناک دختر جوان، وی بازداشت و  با دستور بازپرس محمد حسین زارعی، قاضی جنایی تهران، تحقیقات در این پرونده آغاز شد. در ادامه برادر ناتنی دخترجوان شناسایی شد و پس از حضور در دادسرا گفت که خواهرش معتاد به مخدر شیشه است و دچار توهمات عجیب می‌شود. وی گفت: پس از فوت مادرم، پدرم با زنی ازدواج کرد که حاصل آن ازدواج، تولد خواهرناتنی‌ام بود اما مادر او هم در سال ۹۶ فوت شد و بعد پدرم برای سومین بار ازدواج کرد. وی ادامه داد: من شنیده بودم که پدرم در معتاد شدن خواهر نانتی ام مقصر است و خبر داشتم که خواهر ناتنی‌ام از او کینه به دل دارد اما درمورد اینکه ادعا کرده پدرم را دو سال قبل کشته تردید دارم چرا که فکر می کنم پدرم زنده است و او تحت تاثیر مصرف مواد شیشه چنین ادعای عجیبی را مطرح کرده است. وی توضیح داد: پدرم اسفند پارسال به همراه همسرش به خانه من آمدند. البته ارتباط ما خیلی صمیمی نیست و زیاد او و همسرش را نمی‌بینم اما وقتی شنیدم خواهر ناتنی ام مدعی شده پدرمان را کشته با پدرم تماس گرفتم اما جواب نداد. با این حال شکی ندارم که او قاتل نیست و هیچ قتلی رخ نداده و همه اینها توهمات خواهرم است.

بر اساس این گزارش،در حالی که دختر جوان برای بررسی سلامت روحی و روانی اش در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفته، بازپرس زارعی پرونده را با صدور قرار عدم صلاحیت برای ادامه روند تحقیقات به دادسرای جنایی شهرزنجان فرستاد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید