۱۴۰۱/۰۳/۲۸

آقای زاکانی! اگر حرف چمران را خطاب به خودتان می‌دانستید باید در جا استعفا می‌دادید

رضا کیانیان نسبت به بنر نصب شده توسط شهرداری تهران، واکنش نشان داد.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ رضا کیانیان هنرمند و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در یادداشتی با اشاره به بنری از شهیدچمران در اعتماد نوشت:چمران خیلی خوشبخت بود که با آرمان هایش رفت. زمانی که آرمان ها رنگ نباخته بودند و به ضد خود تبدیل نشده بودند.

حالا، از حرف های چمران برای من و شما نسخه می نویسند. مثل همین پرده‌ای که شهرداری به در و دیوار زده و برای مردم نسخه پیچیده. اگر به خودشان می گفتند ، بیشترشان باید در جا از مسئولیت شان استعفا می دادند!

اکثر مسئولین این چنینی ، خودشان را از هر نقدی جدا و پاک می دانند. نقد را فقط برای دیگران می پسندند. وگر نه چطور ممکن است چنین پرده ای را چاپ و تکثیر کنند و همه جا به نمایش بگذارند ؟
اگر می خواهید میزان تقوا را در مملکت اندازه بگیرید ، تمام مسئولین را در تمام پست ها چه دیروز و چه امروز با همین شعار بسنجید. ببینید چه تخصصی داشتند و چه پستی را در اختیار گرفته اند. حتماً میزان تقوا را در می یابید.
من وقتی این پرده را دیدم. کلی گیج شدم. اول به معنای تقوا شک کردم . بعد به خودم شک کردم. چون جمله «آن که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، تقوا ندارد» جا هایی نصب شده که من و شما ببینیم؛ من و شما.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید