۱۴۰۲/۰۶/۲۶

زوج خطرناک النصر که حسابی پرسپولیس را می‌ترساند

دو بازیکن سرشناس النصر آمار خیره کننده‌ای در فصل جاری داشته اند و در بهترین شرایط خود پا به دیدار برابر پرسپولیس می‌گذارند.

النصر فصل جدید لیگ عربستان را خوب آغاز نکرد و دو شکست پیاپی را متحمل شد، اما بعد از آن با درخشش کریستیانو رونالدو و سادیو مانه حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی دارد.

النصر که توانست قهرمانی در جام باشگاه‌های کشور‌های عربی را به دست آورد در لیگ حرفه‌ای عربستان هم اوج گرفته است به طوریکه چهارمین پیروزی پیاپی و پر گل خود را با درخشش زوج خط حمله خود به دست آورد.

النصر در هفته ششم به مصاف الرائد رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کند.

کریستیانو رونالدو در فصل جاری عملکرد خیره کننده‌ای در ترکیب زرد پوشان داشته است تا جاییکه با زدن ۷ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و جالب اینکه بیشتر پاس گل و موقعیت سازی را هم در فصل جاری داشته است.

سادیو مانه خرید جدید الاهلی و زوج کریستیانو رونالدو هم ۶ گل به ثمر رساند و بعد از او در جدول گلزنان در رده دوم قرار دارد.

زوج سادیو مانه و کریستیانو رونالدو از آماده‌ترین و بهترین زوج‌های فوتبال جهان در شرایط کنونی هستند و در مجموع در ۶ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده اند تا در بهترین شرایط به مصاف پرسپولیس بروند.

برای خط دفاعی سرخ پوشان روز سختی پیش بینی می‌شود و این یک آزمون بسیار سخت برای پرسپولیس باوجود این دو بازیکن آماده النصر خواهد بود.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید