با ما ارتباط برقرار کن

آخرین اخبار

ارائه‌شده

در

توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار پول از حساب بانکی آقازاده ها در آمریکا

اصلاحات نیوز، استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری دولت آمریکا گفت: ۵ هزار و ۴۳۲ نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند که فقط ۳۵۴ نفر آنها در دانشگاه های آمریکا تحصیل و ۳۹۴۷ نفر فاقد تخصص هستند و ما بقی نفرات در حرفه های نه چندان خاص مشغول به کار هستند!.در حال حاضر به جز املاک‌ و دارایی شخصی ۱۴۸ میلیارد و ۲۶۷ میلیون دلار در حساب این نفرات پول وجود دارد که بعلت نبود فدرال پولی در ایران و امضا نکردن FATF از منابع نامشخص این پولها در قالب پولشویی از مردم ایران وارد آمریکا شده و ما این مبالغ را توقیف می کنیم. ظرف سه ماه آینده این نفرات به ایران دیپورت می شوند

 

منبع خبر: خبر اخراج آقازاده ها از آمریکا درست است ! / «اخراج ۵هزار آقازاده ایرانی» سورپرایز تیر است، نه خبر جعلی

 

به گزارش اصلاحات نیوز، سایت ایسکا نیوز نوشت : استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری دولت آمریکا گفت: ۵ هزار و ۴۳۲ نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند که فقط ۳۵۴ نفر آنها در دانشگاه های آمریکا تحصیل و ۳۹۴۷ نفر فاقد تخصص هستند و ما بقی نفرات در حرفه های نه چندان خاص مشغول به کار هستند!!

 

❗وی اظهارداشت: در حال حاضر به جز املاک‌ و دارایی شخصی ۱۴۸ میلیارد و ۲۶۷ میلیون دلار در حساب این نفرات پول وجود دارد که بعلت نبود فدرال پولی در ایران و امضا نکردن FATF از منابع نامشخص این پولها در قالب پولشویی از مردم ایران وارد آمریکا شده و ما این مبالغ را توقیف می کنیم.

وی ادامه داده : ظرف سه ماه آینده این نفرات به ایران دیپورت می شوند.

 

توضیح اصلاحات نیوز پیرو منبع خبر:

در حالیکه اصلاحات نیوز این خبر را که توسط خبرگزاری ایسکانیوز منتشر شده بود؛ بازنشر کرده است

این خبرگزاری که نزدیک به دکتر ولایتی و دانشگاه آزاد میباشد پس از انتشار خبر «توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار پول از حساب بانکی آقازاده ها در آمریکا» آن را حذف کرد!!

 

مرتبط: اخراج آقازاده ها از آمریکا؛ از اقبال عمومی تا عدم تایید خبر

ادامه ی خواندن
۳۴ نظر

1 پاسخ

  1. امراله مهماندوست

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷ در ۱:۱۱ ب.ظ

    کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) بودم که خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم امام خمینی و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب بود که تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشور حضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام از اول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی در دفاع مقدس نصیبم شده است با این سابقه طولانی که به شرح فوق در زندگی داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که دولت ایران می گوید برای ایثارگران انجام داده می شود تبلیغاتی دروغین است برای مثال اینجانب اشتغالم در … را مدیون شخص آقای عزیز منصوری هستم نه جانباز بودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.

  2. خیر ایرانی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۷ در ۱:۴۰ ب.ظ

    جناب پرزیدنت ترامپ سهمی بنده و هر ایرانی که تقریب بیست میلیون تومان میشود را بهرکس دوست بدهید
    خیرات کارخوبی است
    از علافان دلار بگیرند حتی بدهند اسراییل

  3. مهسا

    ۱۳ مهر ۱۳۹۷ در ۹:۰۱ ب.ظ

    از ماست که بر ماست. ساکت نشستیم لاشخورا بهمون حکومت میکنن .

  4. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ در ۶:۴۰ ق.ظ

    اقای ترامپ پول ها حالا که به مردم ایران نمی رسه و مفت خواران ایران.اونا را دزدیدند بخور نوش جانت از شیر مادر حلالترت

  5. مریم

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ در ۲:۵۹ ب.ظ

    ان شا الله بزودی زود خون شهدا جلوشونو میگیره و رسواشون میکنه…

  6. شاهد

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷ در ۸:۴۵ ق.ظ

    وقتی هویدا را خلخالی اعدام کرد، هیچ ملک و مکنتی برای مصادره کردن نداشت . انقلاب برای برچیده شدن کاخ نشینی بود. قانون از کجا آورده ای ، چه شد؟ مردم میفهمند. مردم میدانند.

  7. رز

    ۰۴ تیر ۱۳۹۷ در ۹:۳۵ ق.ظ

    از یک منبع خبری “معتبر ” بعیده تا این حد ابلهانه و سخیف عمل کنه! شما برای شعور مردم آیا ارزشی هم قائل هستید؟؟؟ اصلاحات نیوز به نقل از ایسکانیوز؟؟؟
    یک ضرب المثل هست که میگه: نوکر من چاکری داشت، چاکر اون نوکری داشت، نوکر اون چاکری داشت! شما اگر ادعا میکنید “حرفه ای” هستید، به جای چاکر من ، نوکر من و نقل قول از خبرگزاریهای بی اعتبارتر از خودتون، لینک به منبع اصلی بدید.

  8. ناشناس

    ۰۳ تیر ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۱ ب.ظ

    در هر صورت این نفرت عظیم اکثر مردم ایران را از ازما بهتران میرساند. البته صدای اینهمه اختلاس، خالی کردن بانکها و صندوقهای بازنشستگی و بیمه و … باید از یک جائی مانند آمریکا که گعبه آمال آقازاده هاست در بیاد.

  9. علی

    ۰۲ تیر ۱۳۹۷ در ۳:۰۳ ب.ظ

    متن خبر اولین بار توی تویت ی روزنامه نگار اسرائیلی ایران الاصل به اسم مئیر جاودانفر اومده احتمال زیاد منبع خبر خودشه
    US Treasury Secretary Steven Mnuchin:

    -۵,۴۳۲ children of #Iran’s officials are in the US.

    -$۱۴۸ billion in their banks accounts have been confiscated.

    -Only 354 have US college degrees.

    -۳,۹۴۷ lack any expertise.

    -Others are in ordinary professions.

  10. ناشناس

    ۰۲ تیر ۱۳۹۷ در ۲:۳۹ ب.ظ

    آقاهای آقازاده ها حتی اگه شده دیگران رو به طریق دیگه قربانی کنن تابچه هاشون راحت باشن،اینکارو میکنن

  11. ناشناس

    ۰۲ تیر ۱۳۹۷ در ۲:۳۷ ب.ظ

    آقازاده ها ضررنمیکنن حتی اگه آقاهاشون دیگران رو از طریق دیگه قربانی کنن

  12. کورش ترامپ

    ۰۲ تیر ۱۳۹۷ در ۸:۰۸ ق.ظ

    خدا را شکر ،امیدوارم بقیه کشورها ،مخصوصا اروپایی‌ها نیز همین کار را انجام دهند
    فضای مجازی عرصه را بر غارتگران بیت المال تنگ خواهد کرد

    • محسن

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱:۵۳ ق.ظ

      چقدر هم که ما بهمون برمیخوره و بی اعتنایی رو کنار میذاریم

  13. ناشناس

    ۰۲ تیر ۱۳۹۷ در ۱:۴۰ ق.ظ

    هیچ عجله نکنید بالاخره به امید خدا به حقیقت می پیونده . از قدیم گفته اند صبر خدا ۴۰ ساله .

  14. مهدی

    ۰۲ تیر ۱۳۹۷ در ۱۲:۲۲ ق.ظ

    به فرض صحت خبر
    پس معلوم شد چرا می خواستن این قانون رو داخل تصویب کنن و این همه دنبالش دویدند که تصویب بشه! که بچه هاشون جاشون گرم و نرم بمونه!

    بازم گلی به جمال اون تندروها که نذاشتن تصویب بشه!

  15. غلامی

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۳:۱۲ ب.ظ

    زنده باد ترامپ

  16. رضا فرخيان

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۲:۳۷ ب.ظ

    بهتر است بجای انتشار رویاهایمان در قالب خبر موضوع فوق در قالب درخواست مردم ایران
    مطرح شود

  17. مهدی خ

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱:۵۶ ب.ظ

    اولا که خبر هیچ منبعی نداشت. خود ایسکا نیوز هم که بهش ارجاع دادین خبر رو نداره تو سایتش. دوما که آمریکا هر کاری بکنه به خاطر منافع خودش. دلش برا ما نسوخته و اگه پول رو بلوکه کنه باز هم برا مردم هیچ خیری نخواهد داشت

    • ناشناس

      ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۲:۴۵ ب.ظ

      گلی ترامپ دستتو میبوسم

    • ناشناس

      ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۲:۴۶ ب.ظ

      گلی ترامپ دستتو میبوسم عشقی تو پوزه این کثافتا رو به خاک بمال

    • وطن دوست

      ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۳:۱۸ ب.ظ

      اگر این خبر درست باشه که خیلی عالیه چراغی که واسه ایران نمیسوزه بزار خاموش باشه
      واگر نادرست بود نتیجه اینها به آمریکا باج میدن تا با اینا کار نداشته باشه

  18. پوکر فیس

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱:۱۰ ب.ظ

    از دیروز دائم دنبال یک منبع برای ین خبر میگردم
    آرزوم و از خدایم است این خبر واقعیت داشت ولی هنوز هیچ منبعی براش پیدا نکردم بجز کپی پیست و باعث تأسف است که یک خبرگزاری بدون هیچ منبع خبر مورد علاقه اش پخش میکند
    این حرکت فاجعه است برای اعتبار یک خبرگزاری بعد میگن چرا اصلاحات انقدر بی ارزش شده در بین مردم
    خبرگزاری اش که اینجور منفعت طلب باشد برعلیه حقیقت چه توقعی از حزب اش است
    و وای بحال اصولگرایان
    رسالت خبرگزاری پشیز و پشکل شده تو کشور

    من برای ارسال تو گروه تلگرامی این همه سرچ میکنم یک خبرگزاری اون وقت بی مسؤلیتانه و بی اهمیت به شعور و سواد خودش و مردم خبر اشتباه و زرد پخش میکند
    گفتم آرزو ما است این خبر حقیقت باشد ولی دلیل نمی شود نشر اکاذیب کنیم
    امیدوارم این خبرگزاری هرچه زودتر منبع خبر یا منتشر ویا خبر حذف کند

  19. امید

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۲:۲۱ ب.ظ

    امیدوارم وزارت خزانه داری آمریکا به وعده اش عمل کند .

  20. امین

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۷ ق.ظ

    من که هیچ منبع خارجی انگلیسی زبان رو ندیدم که این خبر رو منتشر کنه، احتمالا شایعه هست

  21. آیدا

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۶ ق.ظ

    هیچ منبع معتبری همچین خبری رو گزارش نکرده .اگه منبعی دارید در اختیار بگذارید

  22. ناشناس

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۹ ق.ظ

    مگر به قول گفتنی همون عجنبی کاری بکنه

  23. هادی عابدی

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۹ ق.ظ

    منبع خبر؟ در اینترنت همچین خبری وجود ندارد!!! شاید به شما نامه خصوصی زدند :)))))))

  24. اکبر

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۵ ق.ظ

    منبع خبر رو بفرمایید

  25. احسنت

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۰:۱۱ ق.ظ

    احسنت

  26. ادم زمینی

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۲ ق.ظ

    ذکر منبع؟

  27. محمد

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۹:۲۵ ق.ظ

    من که باورم نمی شود چنین شانسی نصیب ملت ایران شود و این ها را اخراج کنند. آمریکا اگر شیطان است چرا به دامان او پناه برده آید؟
    کاش رسانه ها جرات می کردند و همانند فیروزآبادی در مورد دیگر آقاها و زاده هایشان هم می نوشتند.

  28. ايرانی

    ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۲:۵۸ ق.ظ

    فکر نکنم این وزیر نظام شیطانی سر حرفش وایسه و این آقازاده ها را به ایران دیپورت کنه امّا اگر چنین خدمتی به ایران کنه گل کاشته زیرا از طرفی کسی دیگر جرأت نخواهد کرد پول برداره و فرار کنه آمریکا و دیگه آمریکا بهشت امن آقازاده ها نخواهد بود ،
    از طرف دیگر باید این آقازاده ها و پدران حرامخوارشان را که بیت المال را به یغما برده اند محاکمه و بشدّت مجازات شوند،
    دیروز از فیروزآبادی شروع شد اگر رسانه ها وجدان دارند اگر حبّ وطن دارند ، اگر دین و ایمان دارند باید چنان جوّی درست کنند که به اموال کلیه مسئولان نظام ‌‌خانواده هایشان چه آنها که هنوز بر مصدر کار هستند و‌چه آنها که در کنار و یا در پشت پرده بودند و هستند در این چهل رسیدگی شود و آنان که اموال بیت المال را به یغما برده اند باید از حلقومشان بیرون کشید حتی اگر مهر کابین زنان و دختران و پسرانشان کرده اند ،
    فرقی ندارد اصولگرا باشند یا اعتدال و کارگزار و اصلاحطلب باید تمام ژنهای گندیده و متعفّن را از پیکر نظام سم زدائی و گندزدائی کرد .

    • حمید

      ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در ۷:۳۷ ب.ظ

      برادر من این خبر پایه درستی ندارد هم اکنون هر کسی وارد هر کدام از مرزهای امریکا شود نمی تواند بیش از ده هزار دلار وجه نقد با خود داشته باشد در غیر اینصورت توقیف می شود چگونه این همه پول به امریکا منتقل شده قوانین پول شویی این اجازه را نمی دهد

      • محمد

        ۰۲ تیر ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۱ ب.ظ

        حضور حمید آقا عرض کنم، کسی نگفته با ساک دلار وارد آمریکا کردند. نمیشه مثلآ اینا که آقا زاده هستند پول نفتو بحساب این آقا زاده ها بریزند. یا هزاران مثال دیگر.

نظر خود را به اشتراک بگزارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آگهی